برنامه‌های جوانی جمعیت از رشد ۱۸ درصدی زایمان‌های سوم به بعد تا پیشگیری از سقط ۴۰۰۰ جنین بانوان بخوانند| عفونت‌های زنان و چند باور اشتباه آمار طلاق پس از ۳ دهه کاهشی شد آسیب شناسی سرودهای تولید شده با تکیه بر «هویت دخترانه» پادکست | بانویی که احیاگر قدیمی‌ترین صندوق پوش مرقد مطهر امام رضا(ع) است شیب نزولی نرخ باروری در کشور متوقف شد خراسان رضوی رتبه نخست کشوری ارائه تسهیلات جوانی جمعیت را کسب کرد راهبرد‌های دستیابی زنان به فرصت‌های شغلی مناسب MRI پیشرفته نارسایی قلبی پنهان در زنان را آشکار می‌کند! رشد استقبال زنان از رمزارز‌ها در سال‌های اخیر افزایش سهم زنان از اشتغال بخش صنعت در ۱۷ استان | معمای اشتغال نیمی از زنان «سیستان و بلوچستان» در صنعت درآمد‌های زیرزمینی مدلینگ به چه قیمتی؟ از تشکیل باندهای مافیایی تا جراحی آرایشگران در خانه! انعکاس هویت فاخر زن در شاهنامه فردوسی معضلی به نام تلفن همراه برای کودکان خانواده، رُکن حیاتی جامعه پادکست | پیشکش «شمس‌الملوک» به بارگاه شمس‌الشموس (ع) انتصاب عجیب سرمربی والیبال در تیم‌ملی دوومیدانی! ایجادتشکل جهانی دخترانه در حمایت از دختران فلسطین حمایت از زوجین نابارور روند صعودی دارد
سرخط خبرها
برگزاری دومین دوره جشنواره ورزشی بانوان مشهدی با عنوان «شهربانو»

برگزاری دومین دوره جشنواره ورزشی بانوان مشهدی با عنوان «شهربانو»

  • کد خبر: ۱۹۶۵۶۷
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری دومین دوره جشنواره ورزشی بانوان مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین غیاثی در این خصوص اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ورزشی بانوان مشهد به مناسبت ولادت حضرت زینب و گرامیداشت شهدای سلامت، از هفته آینده در ۲۳ رشته ورزشی مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد از سال گذشته و در راستای توسعه و گسترش ورزش بانوان مشهد، آغاز گردید و در نخستین دوره خود، با استقبال پرشور ورزشکاران مواجه گردید و میزبان بیش از ۳۰۰۰ بانوی مشهدی بود.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: این جشنواره و المپیاد ورزشی از هفته دوم آذرماه، دومین دوره خود را سپری خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰۰ بانوی ورزشکار مشهدی، در این رویداد حضور پیدا می‌کنند.

سیدحسین غیاثی تاکید کرد: در این دوره از جشنواره، علاوه بر ورزش‌های گروهی و توپی پر طرفدار، ورزش‌های حرکتی، رزمی، آبی، قدرتی و همچنین ورزش‌های کمتر شناخته شده همچون هوگام، فیریزبی، ثبت رکورد و ... گنجانده شده است.

غیاثی اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه در سال جاری، سالن ورزشی شهربانو و بوستان شهربانو به عنوان دو فضای اختصاصی بانوان راه اندازی شده است؛ این جشنواره نیز به عنوان رویداد اختصاصی ورزش بانوان مشهد، با نام "شهربانو" برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.